torsdag den 8. november 2012

Give Away hos mig!


Vind denne sættekasse i gul og cerise .

Du deltager på følgende måde:

1 lod: Skriv en kommentar samt fast læser.
3 lodder: Skriv en kommentar, fast læser OG link på din blog med billede (brug ovenstående).

Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med. Har du ikke selv en blog, så husk også at skrive din emailadresse.

Vinderen trækkes d. 1. dec. 2012.

Og jeg er rigtig i gavehumør, ved 170 læsere, kommer der lige en lækkerstofpakke oveni som der også vil blive trukket los om, og tænker måske stofpakken vil indeholde nogle af de fantastiske elefanter;)


55 kommentarer:

  1. Jeg hapser hele 3 lodder, rigtig fin give away:-)

    SvarSlet
  2. jeg deltager med 3 lodder og har lagt dit fine billede op i venstre side på min blog

    www.krea-mutti.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart mex på 3 lodder :)

    SvarSlet
  4. Smuk med smuk på er den. :) Jeg tager 3 lodder. :)

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er den fin :-) Jeg deltager med 3 lodder :-)

    pixelinaart.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  7. 3 lodder :)

    linker herfra http://bullermusen.blogspot.dk/

    kig gerne forbi min anden blog, der kommer bl.a. en ny giveaway i morgen http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Hej hej,
    sikke en fin give away, jeg deltager med 1 lod :-)
    Du er meget velkommen til at deltage i min give away på http://lilasawa.wordpress.com/2012/11/05/give-away/
    Jeg krydser fingre for jeg vinder
    Sara

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med et lod :)
    God dag til dig

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 1 heldigt lod.
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin... Jeg deltager med 1 lod :)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  12. Jeg hapser lige 3 lodder :D

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hvor er den sød - jeg forsøger med 1 lod :-)

    SvarSlet
  14. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Et enkelt lod til mig :)

    Hvor er det bare verdens mest kære elefanter :)

    KH
    Bente
    bentekarlsen@live.dk

    SvarSlet
  16. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    3 lodder

    SvarSlet
  17. Jeg er med på et lod :-)

    SvarSlet
  18. Jeg følger via. bloglovin og glæder mig til at spændingen udløses d. 1. dec. :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  19. Sikke lækre ting du laver : )
    3 lodder til mig tak!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  20. jeg nupper 3 lodder

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  21. Super fin søde :) med på 3 lodder

    SvarSlet
  22. Jag är såklart med på 3 lotter. Det fina tittskåpet skulle säkert trivas i Sverige ;)
    Ps. Kolla gärna in hos mig, även jag har en giveaway på gång.

    SvarSlet
  23. I have stuԁy not оne particular write-up in your
    blog. You are а huge lаd
    Also visit my web-site - deal Dash

    SvarSlet
  24. Jeg prøver lykken med 1 lod :-)

    SvarSlet
  25. Please count me in! I am your follower and put a link on the right side of the blog:)
    http://ishmawaters.blogspot.ru/

    SvarSlet
  26. Jeg snupper 3 lodder.

    God dag!

    SvarSlet
  27. 3 lodder til mig :) lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  28. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er da helt sikkert med på tre lodder, for en fin give away!!!

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og krydser fingre
    http://katakliptiko.blogspot.ru/
    nfnmzyf_65@mail.ru

    SvarSlet
  31. dream.. :) http://povitrulya.blogspot.com

    SvarSlet
  32. Hold da op ;-) Hvor er den sød
    Må nøjes med at følge dig her og via FB
    Mvh
    Charlotte Hansen
    heksen66@gmail.com

    SvarSlet
  33. Ej hvor er den skøn den kunne Mathilde godt bruge på værelset - kunne dælme godt bruge 3 lodder, men har desværre ingen blog, så må nøjes med 1 lod her

    Flot er den - følger dig også på facebook og har delt din side der og er fastlæser

    God dag
    Hilsen Gitte Sommer
    gittesommer1978@gmail.com

    SvarSlet
  34. hvor er den bare skøn, den passer perfelt til min datters værelse

    Jeg er med på 1 lod da jeg ingen blog har

    SvarSlet
  35. Hvor er den sød, lige noget til Ida's værelse.
    jeg har 1 lod <3

    hilsen
    Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  36. Laila Holdt11/24/2012

    Det må blive til to lodder, da jeg desværre ikke har en blog ;) Men der er delt på FB :)

    Kh Laila (lailaholdt@hotmail.com)

    SvarSlet
  37. Laila Holdt11/24/2012

    Ups ET lod - læste da lige forkert, er temmelig træt *G*

    SvarSlet
  38. Hvor den fin - den vil jeg gerne vinde :-) Deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  39. Den vil jeg gerne vinde, den er super sød, tager et enkelt lod.

    SvarSlet
  40. Super flot! Deltager med 3 lodder :) Hilsen, Karolina

    http://carolpetril.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Hvor er den fin! Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder og så krydser jeg ellers, hvad der krydses kan:-)

    SvarSlet
  42. Jeg snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  43. jeg vil super gerne deltage med 1 lod... :-)

    SvarSlet
  44. Please count me in! I am your follower and put a link on the right side of the blog:)

    SvarSlet
  45. Hvor er den fin - et enkelt til mig - kh Anja

    SvarSlet
  46. Wonderful gift:)) Dream to see it:)

    SvarSlet
  47. Jeg deltager med et lod. Hvor er den superfin, den vil være så flot på mine pigers værelse :-)

    SvarSlet
  48. Kaster 3 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet
  49. Så flott giveaway, jeg vil gjerne være med i trekningen hvis norske lesere kan delta? 3 lodd til meg. :)

    SvarSlet
  50. Jeg Kan da vist lige nå at smide 3 lodder i puljen :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  51. Uhh, ser først din fine giveaway nu, kan jeg mon lige nå at smide et lod i puljen?
    Mange hilsener

    Mette

    SvarSlet
  52. Prøver lykken,2 lodder,deler og kommentar stiggo4@gmail.com

    SvarSlet
  53. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen