mandag den 11. juni 2012

Give Away hos mig!!!


  Det er igen blevet tid til en Give Away her på bloggen. Denne gang er anledningen at jeg snart fylder år, og jeg synes at jeg ikke skal være den eneste (er jeg sikkert heller ikke;) ) som skal forkæles her på min dag. Denne Give Away, minder lidt om den jeg lavede sidst med at der er flere trin og jo flere der melder sig til, jo mere er der at vinde! Fantastisk ikke!? :) Men denne gang, ved du ikke hvad der gemmer sig under det næste trin, det bliver først synligt når det bliver låst op, spændende... :)

Forklaring: Ved hvert trin står der det antal tilmeldinger (fast læser) der skal til for at opnå næste trin bliver "låst op" (kun tilladt at melde sig til een gang, så ikke noget med at skrive flere gange;)), så jo flere der melder sig til, jo flere gaver bliver der at rafle om, når der tilsidst bliver trukket lod mellem de forskellige trins gaver. Så ud og spred budskabet:) (brug gerne billedet foroven) Håber der er mange som vil lege med på en lidt anderledes GiveAway:) Held og lykke...

Trin 1 (låst op)

Ses på billedet foroven: 5 forskellige "Silk Clay" farver


Trin 2 (Låst op)


Sættekasse i hvid med smølfer


Trin 3 (Låst op)

Trin 4 (Låst op)
3 stk ugleophæng i forskellige farver

 Trin 5 (låst op)
Et par kreoler med sart blålig emaljehjerte og guld stjerne. (beklager den dårlige billedekvalitet)

Trin 6 (65 tilmeldninger)

 Trin 7 (70 tilmeldninger)

Trin 8 (80 tilmeldninger)

Trin 9 (90 tilmeldninger)

 Trin 10 (100 tilmeldninger)

60 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  2. Jeg er også med :o)

    SvarSlet
  3. Hopper da med på legen :)Hop hop hop

    God dag!
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  4. Jeg vil også være med :-)
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  5. jeg vil meget gerne være med:)

    SvarSlet
  6. Jeg er også så meget med . Fin ide med de hemmelige og låste sager.

    SvarSlet
  7. Er helt sikkert med og hvor jeg håber der kommer mange deltagere, så vi kan se hvad der gemmer sig under "lågerne". :)

    SvarSlet
  8. Spændende hvad der gemmer sig bag lågerne :) jeg er ihvertfald med!

    SvarSlet
  9. Jeg skal da helt sikkert være med her!!!
    Spændene give away!

    SvarSlet
  10. Jeg er med :o)

    SvarSlet
  11. Uha hvor spændende!
    Jeg er med!!

    SvarSlet
  12. Hej, vil rigtig gerne være med, det lyder rigtig spændende

    SvarSlet
  13. Nuuj det er spændende :) Jeg er klart med, og vil straks linke når jeg kommer til en rigtig computer :)

    SvarSlet
  14. UUUH jeg vil gerne være med :D

    SvarSlet
  15. Jeg er helt klart også med - Spændende hvad der gemmer sig bag lågerne:-)

    SvarSlet
  16. Anonym6/11/2012

    Ups glemte navn :-)
    Hilsen Line
    (Lme-1@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. jeg er helt sikkert med, spændende give away :)

    linker så der kan komme gang i legen

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne være med - det er spændende hvad der gemmer sig...

    SvarSlet
  19. Tilmelder mig også, ser interessant ud med det ler. Nu er der vist 23 tilmeldte, så trin 2 burde vel være åben :) og vi er godt på vej mod nr. 3

    SvarSlet
  20. Jeg er også med :-)

    SvarSlet
  21. jeg er også med :) og ja trin 2 burde være åbent nu ;)

    SvarSlet
  22. Ih - en god idé :-) Jeg har spredt budskabet på bloggen - og kig gerne forbi min stof-giveaway.
    Kh. Heidi / Pangfang

    SvarSlet
  23. Endnu en af dine skønne Give Aways, er da helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  24. Jeg er med - Det er spændende at se hvad der dukker op :0)

    SvarSlet
  25. Jeg vil også gerne være med...
    Kh Eline

    SvarSlet
  26. Hejsa!
    Jeg bliver da nødt til at være med i dette :)

    SvarSlet
  27. Hejsa
    Jeg vil også være med :)

    SvarSlet
  28. Uuuuh, er klart med. Spændt på hvad der gemmer sig i næste trin :o)

    SvarSlet
  29. her må jeg da være med det er jo super spændende!

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  30. Anonym6/14/2012

    Spændende - jeg er med!

    SvarSlet
  31. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  32. Jeg er klart med, og ville elske at vinde dagen før min egen fødselsdag :-)
    På forhånd tillykke med DIN dag ;-)

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  34. Uhh jeg vil også gerne være med... :o)

    SvarSlet
  35. Your game is on my sidebar,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikaruski@gmail.com

    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  36. Jeg vil også være med :-)

    SvarSlet
  37. Jeg vil da også gerne være med. :)

    SvarSlet
  38. jeg er også med:)

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  40. :-) jeg er klart med ;-)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Ih jeg er med - har også en give away kørende her: enmorblivertil.blgospot.com.
    Anna

    SvarSlet
  43. Jeg er meget gerne med:)

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  45. Det vil jeg helt sikkert gerne være med på:-)

    Hilsen en ny i Blogland:-)

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  47. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet
  48. Jeg er også med:D

    SvarSlet
  49. Jeg er også med og jeg har også lige tilmeldt mig som fast læser, måske du har lyst til at følge min blog? Jeg er nemlig også ret så kreativ.

    Madebyme-helena.blogspot.com

    Mvh Helena

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne følge med!

    SvarSlet
  51. Mente selvfølgelig deltage! haha :P Er fast læser..

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare desværre sent på den, den er slut;)

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen